bebecim ben çoğu zaman 1 lokma ekmekle bitiryordum günümü çok şükür bir sıkıntı olmadı bende senin gibi çok korkuyordum bide benim ilk gebeliğim düşük olunca stresim daha çok olmaya başlamıştı çok şükür bebeğim etkilenmedi sende fazla kafana takma canım inşallah düzelirsin bir an önce ♥