bebecim Merhaba kızlar, 8+4 oldum sabah bulantısı oluyordu açken ama sadece bulantıydı bugün kahvaltımı yaptıktan sonra özür dileyerek söylüyorum k.stum başlamadan bitti sanıyordum yeni mi başlıyor bende yaa fikri olan
ghostty bebecim doktorum 8. haftadan sonra bulantıların olabilir de, olmayabilir de dedi. Sizin de normaldir o yüzden🥹
Fatmanur_0416 bebecim benim 6.haftada başladı 15.haftada azaldı şuan 16 haftalık hamileyim bu 2 haftadır çok az bir şekilde var yok denecek kadar az yani bence normal benim de 11 haftadan sonra fazla olmaz demişlerdi ben ilk günki gibi tekrar başa sarmıştım şuan çok şükür iyim iştahım da baya iyi
adatuna Canım kusmanın özür dilenecek nesi var😂 28 haftadır böğağ diye kusuyorum yani yapacak bir şey yok evet o haftalarda başlıyor kusma
3kedili2bebekli bebecim ay beslenir hiç korkmayin ben hamileliğim boyunca kustum gayette büyüdü beslendi bebeklerim hatta ikizlerdi fazla kilo aldılar diye erken doğdular normalde İkizler kiloyu paylaşmaları lazımmış ama benimkiler tek bebek gibi kilo aldılar rahmim kaldiramamis ama ben sadece 5 kilo almıştım 😂
Fatmanur_0416 bebecim ben çoğu zaman 1 lokma ekmekle bitiryordum günümü çok şükür bir sıkıntı olmadı bende senin gibi çok korkuyordum bide benim ilk gebeliğim düşük olunca stresim daha çok olmaya başlamıştı çok şükür bebeğim etkilenmedi sende fazla kafana takma canım inşallah düzelirsin bir an önce ♥
Leontiine bebecim bebişler her türlü besleniyor canım ilk 3 ay senin direkt kanından depolarından alacak yediklerin içtiklerinde hiç alakası yokmuş ben 3 ay ağzıma yemek sürmedim su içmedim doktorum rahatlatmıştı benide
bebecim 3kedili2bebekli oyy maşallah sağlıkla büyüsünler 😍 içim rahat etti biraz ama ben bundan önce bir düşük yaşadım yine gelişemez diye korkuyorum
senos15 3kedili2bebekli bende ilk üç ay 4 kilo falan vermiştim kusmaktan 46 kilolara düştüm ama bebk maşallahtı hızlıca büyüyordu 😅😅 bebek her halükarda büyüyor
bebecim adatuna şuana kadar bulantı ilacı kullanmadım folifem kullanıyorum içeriğinde zencefil de olduğu için bulantını dengeler dedi
3kedili2bebekli bebecim bebekler 12. Hafta öncesinde annenin kanından besleniyor yediklerinden hiç bir şey almıyor yani caninizi hiç sıkmayın korkmayın başınız sağolsun inşallah sağlıkla kucağınıza alın ♥️
Nissog bebecim Zaten bu haftalarda başlıyor genelde. Benimki 6. Haftada başladı 17. Haftaya kadar sürdü. Sizinki bambaşka olabilir her hamilelik aynı değildir. İnşallah kısa sürer ve kolayca atlatırsınız🤲🏻🌸