Sarpatesinannesi Kızlar oğlunuz veya kizinizda betanin yuksek veya düşük olması gibi bı durum gozlemlediniz mi kızlarda daha hızlı yukseliyormus
Sarpatesinannesi Gzde_defne teoriyle pratikte farklı demek ki peki idrar ph inizi hatirliyormusunuz gebelikte yapılan tahlilde
Sarpatesinannesi Gzde_defne benimde 6.5 idrar vajinal ph im da evde ölçüm yapıyordum 4 çıkıyor 7 ve üstü erkek diyorlar çünkü
Sarpatesinannesi mervesdoruk 7 ve uzeriyse erkekmis canım doğruysa burdaki arkadaş kızına hamile sanırım 6.5 muş benimde 6.5 ama cinsiyet net değil henuz
Gzde_defne Sarpatesinannesi ilk kez duydum canm olabilir dediğin gibi nasip.ne bekliyorsan muradın o olsun inşallah
Cinarsaitinannesi Sarpatesinannesi ben kızıma hamileyim 18. Haftada var idrar tahlilim ph 6 çıkmış Güncelleme diğer hamileliklerimde ki tahlillerime de baktım diğer ikisi erkek ve birinde 5.5 diğerinde ph 6 çıkmış şimdi yine 6 bence ph da kişinin vücuduyla alakalı çünkü benim hep aynı seviyede
mervesdoruk Sarpatesinannesi benimde 7 çıkmış gittim özellikle baktım 2 kere verdim 9 haftalığım ilk defa duydum bak merak ettim
Sarpatesinannesi Cinarsaitinannesi sağlıkla al canım kucağına demek ki doğru bir tez bu benim oğlum 7 imiş bu belli değil henüz bı kız bı erkek dendi ama bunda ph 6.5
Sarpatesinannesi mervesdoruk inşallah gönlündeki olsun canım haber et bakalım öğrenince daha çok ama olsun 🌸
Sarpatesinannesi rumref gebeliğin başlangıcında senden gebelik kanı idrarı alıyorlar ordaki ph a bakıyorsun canım çevremde genelde kızlar 7 altı erkekler 7 ve üstü çıktı hep evde ph yaptigimda gebeliğimi planlarkendi çubukla akıntı ph olcuyorsun