İdrar enfeksiyonu ve kültürü yüksek gelip ne tür ilaçlar verildi size bugün doktorum enfeksiyona yönlendirdi o da iğne verdi ama kadın doğum iğnenin riski olduğu söyledi kullanıp kullanmamayı bana bıraktı kararsız kaldım sizler ne kullandınız veya iğne kullanan var mı