nrns1
Şuan kaç haftalıksın acaba . Bende şuan 35+4. Haftaya salı veya Çarşamba düşünüyoruz doktorumla sezeryanı tabi dayanabilirsek 🤲🏻🤲🏻 32 haftalıkkenden bellidir sancılarım var 3-4 gün civarı hastanede yattım 2 doz ciger geliştirici vurdum serumlarla durdurdu doktor sancıyı ama yine başladı sancılarımız . Dün doktor kontrolünde yine nst sancım çıktı karnın taş gibi olmuş yani sertlikten akıntımda cogaldı hatta bugün . İnşallah 7 gün daha dayanabiliriz. 32 haftadan bellidir full oturuyorum 2 yaş 2 aylık oglum var onunla bile dogru düzgün ilgilenemiyorum o derece 🤦🏻♀️🤦🏻♀️