Kızlar doktorum ortalama 36+4te doğum planlıyor. Var mı bu haftalarda doğum yapan? Çok sancım var. Nstde gözükmüyor ama beni çok rahatsız ediyor son 1 aydır. Bu hafta kontrole gittim 1 hafta daha dayan dedi. Haftaya alacak sanırım. Var mı bu haftada doğum yapan?