Aaaa9698 evet progestana devam dedi başkada birşey yok.
Seymatrkay gelince bir yaptim banyo hastane kirini üstümden atayım diye rapor aldım 1 hafta yatacağım inşallah
Rabia-Bay44 ya benimki çok değişik oldu anlamadım asıl görüştüğüm doktor benim ameliyata karar verdi ama işlemi o yapmadı. Hatta ben çıkarken dikkat edeceğim birşey varmı diye sordum. Doktorun ben değilim işlemi yapan doktor baska dedi gönderdi. Diğer doktoru ararken koridorda bayılmışım hatta tekrar bir gün daha kaldım bu yüzden. Hâla bir muhattap bulamadım. Neyse sizin dediklerinizle kontrole kadar dikkat ederim. Kontrolde de rasgele gidip soracağım artık