Rose_07 öncelikle sakin ol bende senin gibiydim ama o kadar kolay bir işlemmiş ki, ben yanıma 2 tane pijama takımı aldım ped almamıştım onlar kanama takibi için bir şey verdiler onu taktım, 12 den sonra yemiyorsun ben su içtim sadece bana da 10 gibi alırız demişlerdi doktorun işi vardı diye 1 saat kadar saptı, çıkınca yiyebiliyorsun, içinden bolca dua et çok kolay bir işlem Allah yardımcın olsun ❤️