Ben tiroit hastasıyım korkma hormonlar değişiyor olabilir. Düzenli endokrin takibinde olmama rağmen gebeliğimi ilk öğrenince bakmıştık 4 civarıydı 3 hafta içinde 13 e yükseldi. E öyle olunca ilacın dozunu arttırdık. 3 hafta da bir kan verip ilaç dozu ayarlanması lazım korkma ihmal etme sadece önemli