eskus Kızlar 2. Trimesterdayım ilk trimester da 2.700 lerde çıkmıştı tiroid şimdi 3.640 diyor ilaçta kullandım çokmu yüksek bu cuma doktora gideceğim😭😭
Deletedmom_297 eskus malesef yüksek doz artırımına gider doktor korkmayın 7 olanları gördüm burda sağlıklı doğum yaptılar
gamzekrns eskus bi tık yüksek ama doktor dozunu yükseltir yüksek ihtimalle bende 25 ile başladım şuan 75 ile devam ediyorum 36+5′im büyük ihtimalle 75 ile bitireceğiz
mlsmrtgl eskus bebeginizin ihtiyaçlarına göre artan bir durum bu. Dahiliye doktorum hamilelik ilerledikçe artacak ve ilaç dozunu arttıracağız demişti. Doktorunuzla görüşün mutlaka.
Nilozof İlaç dozu az gelmiştir korkmayın. Zaten hamilelikte genelde yükseliyormuş. Doktorunuz sonuca göre dozu düzenleyecektir. Çok geçmiş olsun 🤍
Leontiine eskus benim ilkinde 3.80’di ilaçla 1 civarına düşmüştü 2. Trimester ile 2.80 oldu dozu şöyle yükseltti bu arada hafta içi 50 mg haftasonu 75 mg yap dedi bu ay sonu yine gitçem bakalım ne oldu
mlsmrtgl eskus benimde yoktu hatta ilk gebeliğimde de yoktu. Bugun doktor bebeğimin bu hormona ihtiyacı olduğunu oldukça artacağını söyledi değerin. 25 mg ile başladık ilerleyen süreçte ilacın bitince kan ver gel ama her türlü yükselteceğim ilacın mg dedi.