Gamze1109 Kızlar 1.5 yaşında kızım var ve hamile kalamiyorum geçen ay kimyasal geçirdim süt koruyor galiba nasıl hamile kalabilirim kızım cocuklaei çok seviyor kardeşiyle beraber büyüsün istiyorum
Nisanmomy Gamze1109 bunun emzirme ile ilgisi olduğunu düşünmüyorum çünkü kız kardeşimle benim aramda 11 ay var. Annem beni emzirirken kız kardeşime hamile kalmış. Görümcem de emzirirken hamile kalmış şu an yedi ve altı yaşında çocukları var. İsterseniz kadın doğum doktorunda rutin bir kontrol yaptırın
myangelson Gamze1109 süt koruyor olayı prolaktin hormonu yüksek olduğunda hamile kalmak zordur. Bu hormonu yüksek olanlar ilaç tedavisi görerek hormonu düşürüp hamile kalıyor mesela. Süt korur olayı böyle oluyor. Kadın doğuma gidin sizi yonlendirir
Asi_07 Gamze1109 emzirme gebeliğe engel değil süt koruması vs diye birşey yok yumurtlama olduğu sürece gebe kalınabilir yani
Sunshine__ Gamze1109 benimde oğlum 2 yaşında bende kalamıyorum bi türlü doktor emzirdiğin için kalamıyorsun demişti var yani böyle bir şey
bartulies Gamze1109 ben pcosluyum ve ilk çocuğum aşılama ile oldu yumurtalarım gelişmiyor hamile kalamıyordum ve oğlumu emziriyordum agustosta hamile kalmışım bende anlamadım nasıl oldu 1 hafta oldu sütten keseli
dia903_ Gamze1109 Süt koruması diye birşey yok 10 aylık bebeğim varken hamile kaldım canım hormonlarla alakalı bir durum
Bimiyendis Gamze1109 düzenli adet olmaya başladınız mı? Ben de emzirirken hamile kaldım he de korunurken
bartulies Gamze1109 sabır taşı denedim kokuyo acı falan demedi emdi sürülebilir çikolata sürdüm 2 gün boyunca istedikçe açıp gösterdim emmedi 3 4 günde gece uykusu sorunumuz oldu onuda yendik çok şükür bugün açık gördü çikolatada yoktu emmek istedi izin verdim sütün tadını unutmuş iğrendi
Sunshine__ Gamze1109 Karşı komşum emzirmeyi bıraktı neredeyse 8-9 ay oldu hamile kalamadı doktora gitti doktor demiş ki süt kanallarında süt kalmış bundan dolayı olabilir o sütü aldıktan 2 ay sonra hamile kaldı