Havin49_ yumurtasuprz Evt cnm hamilelikte verdim çok iştahsızdım ama kendimi şöyle kotalamdırdım saat 8 den sonra hiçbişey yemiyceksin dedim çok acıkırsam bi elma veya muz yedim bu şekilde
yumurtasuprz Havin49_ Teşekkür ederim bende yüksek kiloda hamile kaldım ikinci gebeliğim o yüzden sordum bende kontrollü gitmeye çalışıyorum bakalım