Kızlar göbeğim vardi hamile.oldugumu heni öğrendim 6 hafta civari henuz kalp atışı duymadik ama karnmda şişlik var hemen belli olmaz diye düşünüyorum hatta zaten göbeğim olduğu için gec belli olur diye düşünüyorum yanlış mıym yoksa göbeğim oldugu icin zaten hemen mi belli olur biraz saklamayi kimseye söylememeyi düşünüyordum bu sefer