canannnblbll Ağrım var demiştim bilerek ondan önce doktora gitmiştim bana 10 gun sonra gel demisti acilden mi randevulu mu randevulu gel dedi ee ben 10 güne randevulu nerden bulayım acilden girdim açıklık falan yoktu ilk defa muane ettiler akşamına hatta burada arkadaşlarla postta konuşuyorduk dalga geçtik hatta bide doguriyormussun dediler 10 dakikaya nisanim geldi acile gittim yine açıklık muanesi oldum nstye bağladılar meğersem sancim varmış yatis verdiler ama ben sanci hissettmiyordum ertesi güne doğurdum 😂 Kolay doğumlariniz olsun🐣