canannnblbll normal doğum bekliyoruz 39+3’teyim ama tık yok gerçekten doğumu tetiklemek için ne yapabilirim help 🥲
hayalperest2310 canannnblbll bugün tam 40 haftalık oldum hala ortada hiçbir belirti yok perşembe gününe kadar geldi geldi gelmedi suni sancıyla doğum başlatılacak
geleneksel1annem canannnblbll ben de 39+4 üm 😢 2. gebeliğim erken dopar dendi ama yalanmış buhğn kontrolüm var bakalım ne olacak 🤦♀️
canannnblbll hayalperest2310 ben de akışına bıraktım artık sadece yürüyüş yapıyorum ve hurma yiyorum bir şeyler yapmaya çalıştıkça kendimi strese sokuyorum geleceği varsa gelir artık
geleneksel1annem canannnblbll ay şimdi gördüm yazdığını 🙈 yok 40+1 oldum daha gelen giden yok iyice kendimi de strese soktum🥲
canannnblbll hayalperest2310 benim ilk gebeliğim çok bir bilgim yok ama suni sancı zor oluyor diyorlar umarım zorlanmazsınız
hayalperest2310 canannnblbll ikinci gebeliğim ilkinde de yoktu sancım benim gelişim geriliği var bebekte mecbur suni verilip doğum başlatılacak yoksa beklerdim biraz daha
tirinitii canannnblbll hiç bir bilgim yok ama az önce gördüm instagramda dr. Seyfettin özvural bir alman ebenin çay tarifini paylaşmış bi bakın isterseniz kendi eşi de yapıp içmişti çayı
canannnblbll tirinitii onu gördüm evet bugün aktara gidip malzemelerini bulmaya çalışacağım yurt dışında çok kullanılıyormuş baya da etkiliymiş öyle diyorlar yorumlarda
tazecikanne_ canannnblbll bende 39+4 oldum açıklık hiç yok. Nstde ağrılarım çıkıyormuş doktorun dediğine göre. Üç güne bir çağırıyor artık doğurmak istiyorum bugün gel suni verelim dese direkt gider kabul ederim son günler hiç geçmiyor
canannnblbll tazecikanne_ benim doktorum da 40tan sonra 10 güne kadar bekleyebiliriz dedi, nstde ağrı var benimde aynı şekilde bugün 39+4