nurssmom aysegulk07 ben öyleydim valla o dönemde geçmişti ne güzel 3,4 gündür tekrar başladı şimdi çayımı içtim tekrar geri yatıcam 😂
tgbb22 aysegulk07 bu bende de var ama ben şuan 22 haftalığım ve daha 2 haftadır yaşadığım bı durum sabah 4-5 gibi uyanıp daha uyuyamıyorum ben uyanınca bebek de uyanıyor kıpırdanmaya başlıyor baya güne erken başlıyoruz ve gün içinde kestiriyorum yine mecbur 😅
rabiabozkurt Kızlar vallaha iki gündür açım desem inanır mısınız hiç bir şey yemedim midem korkusundan ama nasıl bir ağrıma ben hayatımda böyle bir şey görmedim mecbur kaldım ilacı kullanmaya bir kaç gün sonra kontrole gideceğim o zaman danışırım doktora
Havin49_ aysegulk07 keşke benim fırsatım olsa bende yatsam oğlum izin vermiyor sabah erkenden kalkıyor ve ben uykuyu çok seviyorum 😀😀
mutlumoomm aysegulk07 bende kullanıyorum ama folik asiti bıraktırdı bana 12 haftaya kadar etki ettiği için demir ilacı ve vitamin verdi ama demirden kaynaklanmıyormuş demekki ben ilk önce geceleri uyuyamadım şimdi de sabah 6 7 de kalkıyorum hep 🫠
aysegulk07 mutlumoomm bende haftaya gideceğim kontrole büyük ihtimalle bırakırım ama bakalım sorcam gidince uyku düzenim bozuldu diye
Cnsmv aysegulk07 13.haftadayım aynı sorun bendede var akşam 10 gibi uykum geliyor uyuyorum ama sabaha karşı vc ye kalkıyorum ve ondan sonrada uyuyamıyorum kafayı yicem artık gece 1-2 gibide yatsam yine 6da uyanıyorum.önceden öğlene kadar uyurdum
aysegulk07 Cnsmv bende tamamen aynısı tuvalete kalkıyorum sonra mümkün değil uykum gelmiyor gün içinde bu yüzden çok halsiz hissediyorum ne zaman geçer hiç bilemiyorum ya