aysegulk07 11 haftalık hamileyim Sabahları çok erken kalkıyorum gece 23-23.30 gibi uyuyorum sabah 6 veya 6.30 da kalkıyorum kendiliğimden. Eskiden olsa ne güzel uyurdum son 10-15 gündür uyuyamıyorum sizde de vae mı böyle durum
Mor-kelebek aysegulk07 hamileyken bende öyle oluyorum gerçekten çok dengesiz saatlerde uykum gelir ama gelse bile uykuya dalamam. Gece geç uyur sabah erken kalkarım. Allah’ın işi aslında bir şekilde bizi anneliğe uykusuzluğa hazırlıyor 🤲🏻💕
mutlumoomm aysegulk07 19 haftalıpım bende aynı eşim işe gider gitmez bende ayaktayım sanki işe giden benim ve bayadır var bu uyumak için bir saat kadar zorlanarak uyuyorum hep ve göz bandı takmadan uykuya dalamıyorum hava da aydınlık olduğu için çok kötü bir durum🤦♀️
abdulhamit aysegulk07 valla benim o kadar uykum varki gebeliğimi öğrenmeden önce çocuğum 10 kadar uyurdu gebeliğimi öğrendim rahatsız olmaya ve dinlenmeye ihtiyacım olmaya başladığı gibi çocuğum 6 7 arası uyanmaya başladı 😂 akşama kadar kendimi zor toparliykrum sonra zaten uyku vakti geliyor ve bide gecede 11 12 den aşağıya uyumuyor sanki hissediyor daha 3 yaşını bitirmedi bile🤭🤣
Mor-kelebek aysegulk07 seninde ben gibi erken başlamış ilk kızımda da böyleydi sonra alışkanlık oldu heralde hamile olmadigimda bile gece çok sık kalkıyordm o yüzden bu hamilelikte beklediğim biseydi 😇
Mor-kelebek Artemiss_ ay yok canım bizimki Max 1-2 ay sonra bebek bu gece hiç ağlamadı demeye başladı zaten 40a kadar annemler biz deydi ayrı odadaydk 😇🤣
aysegulk07 Mor-kelebek çalışıyorum bi de erken kalkmak alışkanlık oldu belki de hiç bilemiyorum ama bari haftasonu yatsaydım 😂
rabiabozkurt Kızlar ben üç aylık hamileyim midem çok kötü bebek sol tarafımda ve ağrım oluyor hep bi sızlama ben dün afedersiniz dört beş kere kustum hiçbir şey yiyemiyorum gece dayanamadım mide şurubu içtim bir zararı var mı bebeğe
aysegulk07 rabiabozkurt yok bence bi zararı olmaz ama doktor bilmeden ilaç içmeyin bi daha bence ve de doktorunuza danışın ona göre başka bi ilaç verir belki
Betbet34 rabiabozkurt gaviscon zorda kalırsan kullan demişti doktor ama yine sizde bi danışın doktorunuza
rabiabozkurt Dondurma kaşığı ile çok az aldım midem çok kötü ve çok ekşi oluyor sizde de öyle mi acaba
aysegulk07 rabiabozkurt bende 11 haftalığım hiç olmadı bende ama hemşireyim o yüzden biliyorum. Dayanmak çok zor ama çok da ilaç kullanmayın ve kullanacaksanız doktor mutlaka bilsin ne olur ne olmaz
aysegulk07 mutlumoomm demir ilacı ve Folik asit dışında bişey de kullanmıyorum ben. Dedim acaba ilaçlar mı enerji veriyor ama bilemedim bi türlü
mutlumoomm aysegulk07 bende kullanıyorum ama folik asiti bıraktırdı bana 12 haftaya kadar etki ettiği için demir ilacı ve vitamin verdi ama demirden kaynaklanmıyormuş demekki ben ilk önce geceleri uyuyamadım şimdi de sabah 6 7 de kalkıyorum hep 🫠
aysegulk07 abdulhamit ahhahaha sizin tam tersi olmuş 😅 gün içinde dinlenirsiniz inşallah ya zor valla hamilelikte halsizlik yorgunluk çok zor
nurssmom aysegulk07 hamilelikte oluyor maalesef kalkıp kahvaltı etmen lazım eğer kalkıp kahvaltı edersen uykun tekrar gelir uyursun ama yemek yemezsen mümkün değil uyuyamazsın 😂 sabah uyandığında saat çok erken deme kalk bi yumurta bi salatalık domates bi dilim peynir bi dilim ekmek sonra geri yat 😂
nurssmom aysegulk07 ben öyleydim valla o dönemde geçmişti ne güzel 3,4 gündür tekrar başladı şimdi çayımı içtim tekrar geri yatıcam 😂