Zlhakrnn 1. gebeliğimde 11 kilo
2.gebeligim de hiç almadım 60 kiloyla hamile kaldım 64.100 ilede doğuma girdim oğlum zaten 4.100 doğdu 😅bütün şansimı 2.de kullandım bence
Şuan 3.gebelik 20+6 dayım 63 kiloyla hamile kaldım(süpriz bebek,korunurken kaldım😅) şuan 67 kilodayım