derryaaneva olabilir canım hiç belirti olmadan doğuranlar bile var herkesin bedeni farklı inşallah vardır ümidini yitirme kanamayı görene kadar hamilesin bende öyle düşünüyorum kanamayı görünce yeni umut doğuyor herşey vaktinde güzel vaktini bekliyor bu dünyaya nasibi düştüğü an gelicektir sana yeterki sağlıklı olsun hayırlı olsun