Ben-Hurem-Sultan Herseydenbiktim aşkım zaten öyledir bu elimizde de ayağımızdada fark var zaten. Ama emzirdiğini için galiba fark çok bariz belli. Aynadan baktığımda bile sol taraf aşırı küçük duruyo 🥺
Ben-Hurem-Sultan Semayyy peki çok mu belli. Zaten bekarken de biri küçik biri büyük olur ama çok fark edilmez. Benim anlattığım gibi çok mu belli şuan?
Ben-Hurem-Sultan [silindi] evet ama bu fark çok fazlaa. Yani biri aşırı küçük 😌 evet emiyor ikisini de
Ben-Hurem-Sultan Serfiraz yaaa içimi aşırı rahatlattınızzz 🙏🙏 çok teşekkür ederim yorumunuz için. İnşallah benimkisi de düzelir. Şu 2 gündür emzirmeye soldan başliyorum. Sonra sağı veriyorum. Belki eski haline döner
bartulies Ben-Hurem-Sultan tek gögsün terbiye olmuş önemli birşey değil zamanla diğer gögsünde terbiye olucak
Deleted33000 Ben-Hurem-Sultan yapacak bişey yok bacım onların canı sağ olsun da mesela ben catlaklarimi bile sever oldum