Ben-Hurem-Sultan canım hiç merak etme. 2 buçuk sene boyunca sadece sag memeden emzirdim. Oğlum sag memeyi sevdi. Sol memenin ise yüzüne bakmadi. O yüzden sağ göğüs büyüdü. Sol göğüs küçüldü. Dışardan kazaklarin üstünden bile belli oluyordu. Aşırı bir sarkma oldu oyle ki gobegime kadar düşmüştü meme. Zamanla toparladi. Hatta göğüs terbiye oluyo derler. Zamanla oran oranti aza indi. Emzirmeyi birakinca ise tamamen düzeldi. Eski haline geldi. Ancak bende anatomik olarak çok az sag gogsum önceden de belli olmayacak derece daha büyüktü. Ama sadcee ben fark edebiliyorum. Disarsan asla belli değil. Aynada bile belli degil sadece elimle dokundugumda o büyüklük hissini anlayabiliyorum. O yüzden canini hiç sıkma. Benimki duzeldiyse herkesinki düzelir.