teraziela 5 aylık bi kaybım var. Sonrasında ki gebeliğimde önlem amaçlı atıldı serklaj ve çok şükür konforlu bi hamilelik ve sağlıklı bi bebek şuan oğlum 6 yaşında. Şimdi tekrar bi gebelik var önlem amaçlı tekrar atılmasını öneriyor doktorlar bende öyle istiyorum. Ama işte fiyatlar çok uçuk