Mor-kelebek Zge12 maşallah kuzum sağlıkla büyüt inşallah 💕 darısı başıma son 15 inşallah az kaldı bizimde 😇
Zge12 Mor-kelebek amin bitanem Allah razı olsun inşallah Rabbim sanada sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin çok güzel bi doğumun olsun ❤️❤️😘🤲🏻
Bbgg Zge12 geçen bir gönderide geri sayım vardı siz son 1 yazmıştınız hatta girdim baktım yazmamıştınız henüz bir şey sizin için heyecanlanmıştım , inşallah biz de o günleri götürürüz çooook sevindim sağlıkla büyüsün Maşallahhhhhh 🧿💕😌
Zge12 Bbgg ya canım benim o güzel kalbinden öperim burda herkes birbiriyle bi bağ kurup merak ediyor Allah razı olsun çok teşekkür ederim ❤️ Rabbim sanada hayırlı güzel kolay bi doğum nasip etsin sağlıcakla kucağına al yavrunu kucağına ❤️❤️🤲🏻🤲🏻🤲🏻😘😘😘
Elifeminask Zge12 bde 39 oldum dogumumu bekliyorum.Sizede Rabbim saglıklı huzurlu ömürler versin ailenzle😘
Zge12 Elifeminask amin kuzum benim Allah razı olsun seninde çok az kalmış rabbim hayırlı kolay güzel bi doğum nasip etsin ❤️❤️❤️😘🤲🏻
Zge12 nilsumm amin hayatım Allah razı olsun anca okuyup cevap verebildim. Sende bi an önce hayırlısıyla kavuş kuşum bebeğine Rabbim şifa versin 🤲🏻🤲🏻🤲🏻❤️
ppmerlina Zge12 Rabbim sağlıklı hayırlı büyümesini nasip etsin bitanemmm gözün aydııın 🥰🥰 valla seninle uyuyup seninle uyanmıştım ben bile nasıl heyecanlandım kendim doğurmuş gibi 🌸🌸 bol bol sev bebişiniii bize de doğum hikayeni yaz sonra ❤️❤️
Zge12 ppmerlina yazıcam hayatım ❤️ güzel kalplim benim amin Allah razı olsun çok teşekkür ederim yürekten hissettim çok destek oldun bana Rabbim sanada hayırlı güzel kolay su gibi bi doğum nasip etsin seni seviyorum ❤️❤️❤️❤️🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻
Zge12 tahamommy çok teşekkür ederim aşkım Allah razı olsun hepimizin evlatları hayırlı ve sağlıklı olsun ❤️❤️🤲🏻😘