zerdalinaa canim ben doktora randevu aldm dokotra gidcektim 1 hafta sonra normalde bebegim 11 haftalikti taa 7 haftlkken durmus ve belirti olarak sadce kasik agrilarim cok oluyordu ama ben normal diye ustune dusmedim bide ben ilk kontrolumde kalp atisini falanda duymuştum tam 7 haftalikken doktordan geldikten 4 gun sonra kalbi durmuş diye düşünüyorum tan 4 hafta olu kalmis ve hic bir belirti vrrmedi sadce bir cumartesi günü cok az bir kanamam oldu hemen esime söyledim dedim benim kanamam var oda hemen hic bekletmeden devlete goturdu acilden giriş yaptım kan testi falan aldilar digum boljmune yönlendirdiler hemen hemsire kanamama bakti kanamamamin devam ettiğini söyledi dokotr geldi ilk önce karnımdan bakti kalp atisini alamadi alttan bakti ordan da duyamadik pazartesi gelip acil kürtaj olmam gerektiğini söyledi ama ben bir ihtimal özele de gitmek istedim pazrtsi kurtaja girmeden önce sabah özele gittim ve doktor cok sasirdi bir belirtim olmadığına ve 4 hafta ölü kaldığına ordaki doktorda 7 haftlkken durdugjnj ve acil kurtaj olmam gerektigini tekarr devlete gittim ve aynı gün içinde kürtaj oldum askm bu sekilde