Ayseyucel yok keşke azalsa 😊önceki mesajda demistim benim bebek aşağıda duruyor mideme baskisi yok acaba daha yukarı çıkar mi bilmiyorum belki kilosu arttıkça sığmaz öyle baski artar doğum pozisyonu almış poposu gobegimin az üstünde ayakları da sağımda şuan rahatim