Esma_11111 6 gün oldu çok çok acısı var yürümk çok zor seni en iyi şuan ben anlarım ilk iki üç günüm zordu şimdi yavaş yavaş düzeliyor kendim uzanıp kalkıyorum ağrısı ciddi oranda azaldı 1 ay falan diyenlere bakıp kendini korkutma evet 2 ay dikat edeceğiz sıcak tutacağız ayakları omuzları ama merak etme 6 7 gün ağrısı baya azalıyor hareketler yavaş yavaş yerine geliyor kendinden günden güne iyi olduğunu göreceksin zaten şuan ağrıması normal allah sana şifa versin güzel arkadaşım güç ve kuvvet versin biran önce atlat inşallah