Esma_11111 bana da aynısını ded ne kadar yürürsen o kadar ağrısız atlatırsın dedi ama o ağrıyla yürümek ne mümkündü ki🥺 çok yürüyemedim açıkçası çünkü canım çok yanıyordu kısa yürüyüşler yaptım ağlaya ağlaya ama yeterli gelmedi demekki ama daha fazlasını yapabilecek gücüm yoktu çok acı çekiyordum ameliyat ağrısı hiç bişeye benzemiyomuş. İlk 3 gün zaten acıdan bebeğimi bile emziremedim kucağıma alamıyordum dikişlerime bastığı için, bebeğimi bile emziremezken yürüyüş yapmam çok zordu 😥 Ve bugün 21. Günüm , ilk günler kadar olmasa da hala dikişlerim ağrıyor ve hareketlerim kısıtlı