Neva_aydn dilaraakk yarın test alicam bende sonraki gün ilk idrarla yapicam eğer takvim doğruysa 22 27 arası yumurtlama olduysa şuan 3 yada 4 haftaligim inşallah sağlıkla olsun
dilaraakk Mahbuss superstar_00 [silindi] ase_957 sitare-aras Neva_aydn ase_957 d_0 Yikra KIZLAR TEST YAPTIMMMM AŞIRI SİLİK ZORLA GÖZÜKEN BİR ÇİZGİ CIKTI NE Kİ ACABA BU AMA HEMEN ANINDA BELİRDİ SONRASINDA DEĞİL KURUMA DEĞİLDİR DİYE DÜŞÜNÜYORUM
Busranur_mnts dilaraakk testin markası ne zaman malesef bazı testler yalancı da çıkarıyor 2 3 gün sonra test yemiyelip koyulaşma vsr mı bakabilirsin ya da iyi bi testle dene kanda direk çıkar varsa
burcinbaydar1 dilaraakk bende yazdığın aynı belirtileri yaşıyorum dün yapmıştım böyle çıktı çokk azz var gibi görüyorum sanki ama bilemedim yarın yine tekrar yapıcam🙂 sizce gözüküyor mu bunda
burcinbaydar1 Neva_aydn yok üzülecek birşey yok kısmet artık bu ay olmadıysa ileriki aylara bakıcaz her şey Allahtan😍💐🌸
Neva_aydn burcinbaydar1 aynen öyle bende sürekli kendime öyle diyorum ama yinede insan üzülüyor elinde olan bişi değil bugün gecikmenin 2. Günü ama ben test yapmaya korkuyorum
burcinbaydar1 Neva_aydn hayırlısı olsun hepimiz için inşallah en kısa zamanda beklediğimize kavuşuruz🤲🏻🥰