Neva_aydn Kızlar bu hafta kan vericekler yada test yapicaklar var mı yarın test alicam Çarşamba ilk idrarla yapicam eğer ikinci çizgiyi görürsem kan vericem güzel haberlerle gelelim inşallah rabbim dualarımızı kabul etsin inşallah 🤲
dilaraakk Neva_aydn bende korkuyorum test yapmaya kan vermeye negatif görüp üzülürsem diye regl zamanımı beklemeye çalışıyorum ama sabırsızlıkta cok zorluyor
Neva_aydn dilaraakk benim 1 günlük gecikmem var içimde değişik bir his var birde böyle son günlerde kapalı alanda duramıyorum nefesim kesiliyor hemen ya balkona cikicam yada illa bı cam açık olucak ya ateşte basıyor
dilaraakk ase_957 benim 1 ekimde pembe tonlarında bir lekelenmem oldu peçeteye geldi baska bir şey olmadı internetten baktığımda yerleşmeden sonra beta artmaya baslıyormuş
ase_957 dilaraakk Benımde oldu kuzum ama cumartesi verdım kan çıkmadı bakalım yarın verıcem yükselecek mı
d_0 dilaraakk bu belirtiler için çok erken ben hiç bişe yaşamadım sadece ara ara kasık ağrılarım vardı . Beşinci haftamda öğrendim reglme iki vardı ama ben hissettim hamile olduğumu öyle öğrendim hiç bir belirti yoktu hafif agrilardan başka . Test yap bence n
dilaraakk Mahbuss superstar_00 [silindi] ase_957 sitare-aras Neva_aydn ase_957 d_0 Yikra KIZLAR TEST YAPTIMMMM AŞIRI SİLİK ZORLA GÖZÜKEN BİR ÇİZGİ CIKTI NE Kİ ACABA BU AMA HEMEN ANINDA BELİRDİ SONRASINDA DEĞİL KURUMA DEĞİLDİR DİYE DÜŞÜNÜYORUM
d_0 dilaraakk bı dene ben bı iki hafta önce yapmıştım regildem çıkmadı ama reglm bir gün geçti yaptm çıktı bazen öyle de cikabiliyo yap sen ama hareketlerine fln çok dikkat et ♥️umarım gönlünce olur
Neva_aydn dilaraakk yarın test alicam bende sonraki gün ilk idrarla yapicam eğer takvim doğruysa 22 27 arası yumurtlama olduysa şuan 3 yada 4 haftaligim inşallah sağlıkla olsun