myangelson Cimcime30 ben testlere hiç güvenmiyorum ya. Yalancı pozitif verdiklerinde veya kuruyunca çıkan çizgilerde Kac kere yıkadım hiç gitmedi 😄😄
Cimcime30 Meral_63 Senı Bılıyorum unutmadım cnm kuruma desek awoxu yıkadım Cızgı hala var ama koyulasmıuorda
Meral_63 Cimcime30 Çarşamba günüe kadar bekle son sonra yine test yap Çarşamba günüe kadar test yapma
myangelson Cimcime30 daha iyi ama onlarda da yalancı pozitif çıkabiliyor özellikle artimed markasında
Lavinyam06 Cimcime30 benim 12. Gün 0.74 çıkmıştı 19. Gün 5.15 çıktı adetimin 3. Günüydü sanırım ben kimyasal yaşadım 😣
mom_51 Çiçeğim gecikmeni beklemelisin. Kimisinin adet öncesi böyle ince silik çıkabiliyor. Sen bekle daha da koyulaşma görürsen direk kan ver
sme503_ Cimcime30 benimde boyledi test uyku ve üşüme vardı az önce hastaneden geldim hamileymisim ne kadar mutluyum inşallah sizinde vardır
_nejla_ Cimcime30 tatlim daha yeni yukselcektir kanda beta eger varsa gebelik ustteki fotoda cok cok az var gibi cizgi ama kuruma mi onu cozemedim 🤷🏻♀️ ben hala sende gebelik var gibi hissediyorum ve yeni yukselcek bence
Cimcime30 _nejla_ sen bızı sok ettın darısı bıze ınsallah kuruma olsa yıkadım gecmedı Bnde bılmıyorum sonradan çıkmadı cızgıler
_nejla_ Cimcime30 ben bugune kadar yaptigim testlerin hic birinde kuruma cizgisi goremedim o yuzden olma ihtimali cok yuksek
_nejla_ Cimcime30 amiiiin insallah hep dua ediyorum allah isteyen herkese nasip etsin insallah 🤲🏻🙏🏻 daha ben hic tatmadim bu duyguyu gercekten insallah saglikli ilerlerse bende tadicam hep kimyasal oldugu icin korkuyorum ister istemez daha kan bile vermedim