ssevdenurgunes folidoce kullanmaya baslamistim hatta post acmistim agrilarim oldu belki usutmeydi denk geldi bilmiyorum sonra tekrar kullandim. Kimyasal.gebelik gecirirken kollarım kaşınıyordu sonra gecti folidoce kullanırken tekrar basladi yan etkilerinde yazıyordu bende biraktim. Eğer bu ay gebelik varsa doktordan baska isteyeceğim