Selenay147 Ben de tüp bebek için ön görüşme yaptım. HSG çektirdim, kan testleri yaptırdım. Doktor karyotip analizi istedi. Onları yaptırdım. Takviye almaya başladım. (demir, d vitamini, folik asit vb.). Ekstra olarak bu ay çay ve kahve içmeyi ve paketli gıdayı tamamen bıraktım.
Bu ay veya önümüzdeki ay regl ile başlayacağız. Daha önce aşılama yaptırmıştım, o yüzden biraz heyecanlıyım. Biraz korkuyorum ama bir an önce de deneyelim istiyorum. Bi yandan da olmazsa onun psikolojisini taşıyamam diye korkuyorum. Aşılama sonrası bile aşırı mutsuz oldum.