Merhabalar,ben de tüp bebek hamişi.olarak size destek olmaya geldim. 🙏Oncelikle uzun,yüce bir sabır gerektiren yola girmiş bulunuyorsunuzmSimddien sakin , tevekküllu ve sabırlı olmanızi bu yorucu olacak günlerin geçeceğini bilmenizi ve sürekli pozitif olmanızı diliyorum
Ben de geçen sene 31 Eylülde 2023 tedaviye başlamıştım ilk tüp bebek denememiz başarılı oldu çok şükür.Devlet hastanesi olduğu için belki uzun sürdü sürecimiz,cunki aşırı talep ve yoğunluk vardı.oncelikle eşinizle birlikte tahlilleri lniz varsa ona bakıyorlar bebek isteme nedeniniz nedir ,neden olmadı vs işte rahim filmi,hitereskopi gerekiyorsa yapıyor yada bakıyor eşinde spermiyograma bakılıp ona göre önce takviye vitaminler kullanıyorsunuz.Yumurta toplama işlemine dek farklı ilaçlar yazıyorlar iğneler takviyeler devam ediliyor,folik asit gibi ilaçlar ,dozları doktor sizin yumurta büyüme durumunuza göre veriyor,Yani bizde öyle başladı süreç yumurtalarim gerekli olgunluğa ulaşınca toplama işlemi yapıldı canlı spermlerle dölleme işlemi yapıldı laboratuvar ortamında ve 5-6. Güne dek bize haber verildi.Benim 8 adetti önce ama son 2 tanesi iyidi ve biz genetik testine yolladık.Bir tanesi sağlam geldi, transfer işlemine karar vermeden de bazı ilaçlar kullandım.Transfer günü de transfer yapıldı.(19 Şubat’ta )Sonrasintabi sabrisiz bekleyis.Sonucum pozitif olduğunu Beta hcg için de Mart ayında öğrendik.Kisaca bu şekilde oluyor.Size tavsiyem ne kadar zor olursa olsun bu sürecin geçici olduğunu unutmadan ve hep olacak pozitifligi ile önünüze bakmanız Güzel sonuçlar almaniz duasıyla.Her zaman yaninizdayim 🌹💞🤲Her başlayan arkadaşımın sonucu pozitif olması için duaciyim