saturn0908 benim dış gebelik olmuştu ameliyat oldum hatta iç kanamadan dolayı az daha bir tüpüm gidiyordu doktor 6 ay korun dedi ben 5 ay üstüne hamile kaldım şuan 29 haftalık gebeyim üzülme canım ilkler de bazen olabiliyo ikincide biraz düşük bir ihtimal