enfla birinci de 3 tüp çekilmesi gerekirken 2 tüp kan cekmişler🙄🙄ikincisini o yüzden yeniden yaptılar 😖2.si jinekologuma sonuçlar geç gitmiş,hastenede yeniden yapalım dedi,hasteneye gittim orda yapıldı 3.sü. Biraz karışıklık oldu yani,ama hiç şaşırmadım bu hamileliğimde hiç bişi normal gitmiyor hep bi tuhaflık var allah hayırlara çıkarsın inşh 🧿Doğumu bari kolay geçirim die dua edip duruyorum cnm💙