Cansellumit Ailende genetik şeker hastalığı varsa ve suyun fazlaysa yaptır derim canım ama benim doktorum baktı suyun olması gerektiği gibi dedi annemde babamda’da olmadığı için açlık tokluk tavsiye etti onu yaptırdım .
1. Açken şekerimi ölçtürdüm
2.Yemek Yiyip 1 saat sonra gidip ölçtürdüm
3.Tatlı yiyip 1 saat sonra gidip ölçtürdüm .
Eczaneler bile yapıyor aklında bulunsun 😊