Kızlar 8+3 haftalık hamileyim kalp atışı kese vs görmüştük doktor ilişkiye kalp atışından sonra girebilirsiniz demişti.sabah ilişki sonrası çok açık pembe kan gibi ama değil gibi leke geldi.Sonra gelmediği için normal sanırım diye düşündüm.Akşam şiddetli bel ağrısı girdi.Dışarfaydım bakamadım beyaz iç çamaşırım eve geldiğimde kıp kırmızıydı peçeteye sildikçe geliyordu hemen acile gittim Orda kanama alanı felan göremiyormuş makinadan dolayı kalp atışını dinledi sadece yaşıyor bebek dedi progesteron verdi kullandım şimdi kullanmadan önce kanama devam ediyordu böyle bir şey yaşayan var mı düşük mü bu nedir ?