Duru20_ vardi canim belim cok agriyodu ben iki kere kimyasal gecirdim iki gebeligimdede goguslerim dokununca aciyodu bu sefer oyle olmadi dedim heralde gercekten yok derken dun aksamdan beri goguslerim acimaya basladi bide kasiklarimda hafif batma oluyodu bacaklarima vuran ovulasyondada koyu cikmaya baslayinca suphelendim benimde bat 8 di belki sendede yeni yeni cikar bekle biraz