Cimcime30 _nejla_ ay ınanamıyorum hamılesın ben şok negatıf çıktı çıktı allahım mucızeye bak yarabbım çok sevındım ya
Nur8893 _nejla_ İnşallah canım ❤️ Bende geçen ay kimyasal gebelik yaşadım 3 gün kalana kadar bütün testler negatifti . Sağlıklı ilerlesin inşallah 🤲🏼
_nejla_ Cimcime30 ya ben sana diyorum erken erken diye sendende pozitif gelicek ben inanıyorum. Ovulasyonlarda koyulasma olmasaydi umidi kesmistim ben iki gundur cizgi cikmaya baslayinca suphelendim
_nejla_ Nur8893 aynen benimde gecen ay kimyasaldi canim insallah bu sefer olur insallah seninde saglik bi gebeligin olur 🙏🏻🤲🏻
_nejla_ Cimcime30 ben bide nasil olsa bu ay olmadi testler negatif diye dun butun evi temizledim filan
_nejla_ Cimcime30 belim agriyo zaten heo diyodum goguslerimde dun aksamdan beri acimaya basladi dokununca aciyo resmen onun disinda bi kac gundur kasiklarim sizliyo hafif bacagima vuruyo o kadar