Kdkdjd_737 benim de ara ara kasığımda ve belimde hafif ağrı oluyor canım, bebek biyerde toplanıyor gibi oluyor bazen çok sert oluyor. Normaldir heralde diye düşünüyorum🥰 geçen hafta doktorum sordu ağrı oluyor mu diye bazen hafif oluyor dedim şiddetli ve uzun sürmüyorsa normal dedi.