Kızlar ben 2 doğum yaptım. lohusa kanamam 25 gün civarı sürdü 40 ım çıkmadan regl oldum .her ay da düzenli şekilde regli oldum.2 . Doğumumda 38 . Güne kadar ara ara kanamam oldu 38 . Günde yoğun kanama yaşadım yaklaşık 1 hafta sürdü bende regl oldum dedim. ağustosun 24 ünde oldum ve dahada olmadım. acaba lohusa kanamasının devamı mıydı ?reglimiydi ? ayırt edemedim . yarın kadın doğuma gideceğim ama merak ediyorum. düzensiz mi oldu bide doğumdan 10 gün sonra doktora gitmiştim içinde parça kalmış atarsın 40 ına kadar dedi yaşayan varmı ?