balakisiyeva eğer hamilelik yoksa ( inşallah vardır ) mutlaka doktora görünün hamilelikte fazla bir tedavi yapılamıyor ve enfeksiyon gerçekten çok kötü bişey bendede vardı yanma kaşıntı akıntı yanma gitti ama kaşıntı hala devam ediyor çok kumotu malesef.