Havin49_ hayır ben kullanma yöntemi istemiyom 1ci gebelik düşük yaptım şimdi 7ay keçdi üzerinde hamile kalmağımı bekliyorum çok yerdü duydum ki öyle yapmak korunmakdır onun için sordum ki sorun yaşamamki reglin 6,9,14günlerindü ilişki yaşadlm inşAllah ki olur 🥹