Mstfmom evet bizdekiler henüz larva bu olgun hali maalesef 😣😣 uçuyormuş bazısı , gördüğünüz odalarda bunun yiyeceği bir şey olmaması gerek tekstil ürünü halı vs boşaltın 😣 biz yarın halıyı poşetleyip atıcaz , en az 1 ay halı yaymadan temizlik yapıcaz yumurtalar tamamen ölsün diye