duygumaras bence en güzeli sık aralıklarla gitmemek ilk gebeliğimde neredeyse 10 günde bir gidiyordum şimdi 5+4 de gittim kese görünmedi o yüzden 6+1 de gittim keseyi gördük ama geç döllenme olduğu için bebeği göremedik kalp atışını da şuanda bende 11 12 hafta gibi gitmeyi planlıyorum sağlıklı gebelik ise zaten her türlü kucağıma alıcam inşallah sağlıksız ise de o zamana kadar belirti verir zaten aksi bir durum olursa giderim . Zaten yurtdışında da öyle sürekli çağırmıyor doktorlar gebelik boyunca üç defa gidenler var canım yurdışında