duygumaras canım gönlünü ferah tut inan o kadar zorlu süreçlerden geçtim ki tüp bebek vs falan.. 1 kaybım 1 de kimyasalım var ve şuan kendiliğinden hamile kaldım mucize gibi geldi. Yiyecek ekmeği varsa elbet doğacak öyle düşün diğer kaybımda o kadar dikkat ediyordum ki anlatamam ama olmadı işte.. strese sokma kendini, endilenme başka bi doktordan gerekirse randevu al hemen git bi gönlün rahat etsin 2 haftada bir gidecek şekilde planla bu aralar bende öyle yapıyorum