Hulyaaltn valla dikiş sayısını bilmiyorum ama 10 galiba iç dış hiç hissetmedim keserken ikinmaktan dikiş atılırken de uyusturdu doktorum onu dusunemiyordum bebeğimi istiyordum hep ama doktorum da çok iyiydi hep konusturdu ne zaman bitti anlamadim rahat olun bence en güzeli normalde doğum iyiki normalde olmuş diyorum