demir027 canım Allah rızkını vericektir geldiyse ailenize bir sebebi vardır mutlaka rabbine güven benim çocuğum yokken durumumuz çok kötüydü ama çocuk olsun istiyorduk bir oğlumuz oldu herşey tersine döndü istediği herşeyi aldık hiç birşeyden eksik etmedik arabamızı aldık şimdi o arabayla ev almayı düşünüyoruz be 2. Ye hamileyim yani çok fazla nasıl bakıcaz diye düşünme çocuk öyle bir gelir ki rızkın bollaşır elin rahatlar balayına bile gidemedik yokluktan oğlum 2 yaşındayken arabamızla en lüks yerde tatil yaptık ne olacağını bilemeyiz içini ferah tut dua et bol bol