Bebeğim daha 18 aylık korunduğum halde hamile kaldım napıcam ben zaten durumum yok ilk bebeğime zor baktım kıt kanaat dünden beri ağlıyorum hem benim kızımda hazır değil diye düşünüyorum kıskanacak ya kendini kötü hissederse eksik sevilmiyor gibi ya onu ihmal edersem sil baştan herşey acı eşiğim düşük zaten bittim ben