sseymamoms canım sana bi soru sorayım bugün 2. Gün geçti regl, dün olmam gerekiyordu kasıklarım da ağrıyor. Sabah ilk idrarı yaptım sonra eczaneye gittim bir saat sonra kaset test ile test yaptım hiç bir şey çıkmadı. İlk idrar değil ama su içmemiştim afedersin renk olarak da sarıydı. Ümidi kesmeliyim herhalde değil mi, çıksaydı hemen gidip kan verecektim. Öğlen erken gebelik mi denesem bilmiyorum